Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně napsáno. R^

Vlastimil Vondruška vnáší do veřejného prostoru čerstvý vítr.

1 0
možnosti
LP

Děkuji Vám. Líbil by se mi jako prezident. Sice by neměl čas psát, ale je to něco za něco. Také Václav Cílek by byl fajn. Jsou to inteligentní lidé a je za nimi něco vidět. Je potřeba, aby někdo slušný převzal štafetu a přiložil ruku k dílu. Mám kariérních politiků už plné zuby. Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem, jak jste mi rozkázal, ale bohužel nemohu souhlasit. Vaše argumenty jsou proti jakési masáži ze strany ČT, to je argument, se kterým se setkávám denně na internetu, a to u lidí, kteří podporují Parlamentní listy, jež masírují veřejnost ruskou propagandou a dehonestují opozici asi dvacetkrát mohutněji než ČT a všechna oficiální média dohromady. Takže bohužel, takto diskuse opravdu nevypadá. ČT dává prostor vyjádřit názor všem, Parlamentní listy mnoha lidem z jedné strany.

0 0
možnosti
LP

Toto je pro mě marginální záležitost, ale když už to píšete, tak Vám odpovím. ČT se snažím vyhýbat. Na debaty jako předvolební, tak i k jiným politickým tématům jsou jen zřídka zvání hosté s názory jinými, než je ten oficiální. Když jsem naposledy koukal na televizi a přepínal jsem pořady, tak myslím, že na ČT2 a ČT24 byl pořad o soužití Egypťana s Češkou u nás doma. Na ČT1 byl pořad o uprchlických táborech. Klasická souhra náhod...

Nejvíce jsem na ČT rozezlen kvůli indoktrinaci dětí.

Migrační večerníček Pohádka o Sněhurce: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11249634533-pohadky-pana-donutila/315292320180003-pravdivy-pribeh-o-snehurce

Planeta YÓ: https://www.youtube.com/watch?v=8nwqEutCYxw

A podívejte se sem: : http://www.white-media.info/hax.html

Na screenu 37 najdete adresáty e-mailu – Tomáše Prouzu(tajemník pro EU) a Otto Novotného (politický poradce premiéra) – a termínodeslání e-mailu 23. 10. 2016.

Na screenu 38 si přečtěte bod 7 Migrační večerníček.

A porovnejte si datum zveřejnění Pohádky o Sněhurce a e-mailu.

To je jen jako příklad. Klasická souhra náhod...

0 0
možnosti
AH
LP

Děkuji Vám. Každé povzbuzení potěší.

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu že logika se z diskuzí zcela vytrácí, když dojdou argumenty nastupují urážky, na přímý dotaz nedostaneme přímou odpověď snad ten váš pesimistický závěr se nenaplníR^

0 0
možnosti
LP

Právě jsem jej mírně upravil. Také doufám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."