Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ Je dobré o tom psát, ale je to ještě horší. Pan Beneš má oprávněnou námitku; nevím jak v armádě, ale u policie je dost značný počet muslimů!

0 0
možnosti
JS

Nemecko je na tom jeste hure nez Francie. Oblbovani verejnosti si nezada s komunistickou, nebo nacistickou propagaandou. Nemci vsak slepe nasleduji sve Vudce, takze mito obcanske valky muzeme ocekavat pouze pokracovani masakru.Demokraticke Nemecko uz v podstate neexistuje.

3 0
možnosti
LP

Německo mě děsí. Francie je dál, ale Německo je za humny. A naše vláda drží hubu a krok...

3 0
možnosti
SB

Téměř se vším souhlasím, s výjimkou jedné věci, ve které jsem pesimističtější než Vy.

Píšete, že Francie má armádu i policii dost silné, aby proti těmtom věcem mohly bojovat.

Otázka je, zda i ta armáda a i ta policie nejsou náhodou plné muslimů, což by znamenalo, že sice by byly dost silné, kdyby měly být nasazeny pro pmoc obyvatelstvu třeba při záplavách, avšak naprosto nefunkční pro potřeby, o nichž píšete.

5 0
možnosti
LP

Nenapsal jsem to já, ale Yves Mamou, já jsem to jen přeložil. Yves Mamou o tom, co píšete napsal také článek - zatím jsem jej nečetl a ještě to potrvá, než se k němu dostanu. Je ale k dispozici ve slovenštině: https://sk.gatestoneinstitute.org/7789/francuzsko-radikalizacia-policia-vojsko

0 0
možnosti
KC

Odvážné, ale pravdivé ! Začíná se vracet dobrý zvyk - pojmenovat věci pravými jmény; zatím nesměle, ale hněv obelhávaných sílí a věřím, že Evropa koncem roku 2017 bude dunět touhou po odplatě. Mocní zaseli vítr a sklidí bouři zklamaných a bezejmenných !

5 0
možnosti
LP

Pořád se tomu zdráhám uvěřit, ale doufám, chci věřit, že máte pravdu. Jinak tento článek je již z července, ale také to již cítím, že se to začíná měnit.

K odplatě jsem skeptický a také jsem rozpolcený. Na jednu stranu si myslím, že se to bez ní neobejde, ale na druhou stranu se domnívám, že to vždy odnese spousta nevinných a většina těch, kteří by si trest zasloužili, unikne. Vy však píšete o touze po odplatě, to je bezpečnější verze...

0 0
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."