Diskuse

Jsem rasista?!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji vám za návštěvu této diskuse. Reakce pana Jaroslava Kvapila na tento můj blog "Jsem rasista?!" je mezi 3 vybranými blogy na hlavní straně iDnes.

Pokud jste četli tento můj blog (anečetli blog pana Kvapila) a zajímá vás reakce na něj, tak jej najdete zde. http://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=580178

1 0
možnosti

Jsem tedy rasista, když mi „vadí“ že v České republice, jsou v reklamních letácích používáni modelové černé barvy pleti, když u nás žije černochů minimum?

Zdroj: http://popovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=579963

Kdyz vam vadi jeden obrazek cernocha 2x2 cm nalezeny v tunach reklamnich prospektu , a dokonce o tom pisete blog, tak si odpovezte sam.

Tahle reakce Cechu - nekterych- je naprosto paranoidni.

2 3
možnosti

Pokud byste si přečetla můj předchozí článek, tak byste věděla, že je to jinak.

3 1
možnosti

Nejak jsem nepochopil smysl vaseho clanku. Ale nechapu kde se ten rasismus v tomto narode bere.

Kdyz zpival v Praze Paul Robeson jeho sixteen tons, tleskala mu cela vlada i UV:.

V roce 1965 kdyz prijel Sachmo do prahy se lidi o listky prali.

A kvuli jednomu s tmavsi pleti na letaku LIDLa se mohou zblazni.

Podivna to zeme se z Cech stala.

1 2
možnosti

Samozřejmě, že jste rasista.

2 1
možnosti

To je dneska pochvala.

2 0
možnosti

Nepamatuji, kdy jsem viděla nějaký film USA, aby tam hráli jen belosi a žádný černoch. Naopak mám dojem, že černoši ve filmech přebývají, ale třeba je režisér černoch.....

4 2
možnosti

Zejo. Hitem prazskych kin byl v roce 1967 fim hadej kdo prijde na veceri. A v hlavni roli Sidney Poitier.

Ja uz jen cekam, kdy bude v Praze zalozen hlavni stan KU KLUX KLANu.

2 2
možnosti

Slova jako "rasista", "xenofob", "populista" jsou dnes stejně zprofanovaná jako termín "pravicový extrémista". Doba postfaktická v plné nahotě. Už se pomalu blížíme k ptydepe bolševika.

9 1
možnosti

Že může být "užitečná a přínosná" diskuse o černém modelovi v letáku nějakého obchodu, to má být nějaký vtip?

3 0
možnosti

Politická korektnost je snaha zbavit se primitivního rasismu, antisemitismu a podobných ideologií loserů. Její problém je, že v současné míře (spíš na západě) absolutně znemožňuje diskuzi a blokuje řešení řady problémů. Řešení černocha v Lidlu primitivy vede spíš k posilování korektnosti než k jejímu žádoucímu omezení.

Jinak rasismus je lehko definovatelný jako víra v to, že jsou některé rasy lepší než jiné a striktně vnímá lidi podle rasy (barvy kůže). Pokud má někdo problém s černochem jenom kvůli jeho rase, tak je rasista.

3 3
možnosti
Foto

jen jestli není primitivní spíš ta korektnost

12 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti

No po přečtení otázky mi přijde,že jste spíš nesvéprávný.

K tomu,aby jste se podíval na TV potřebujete "bílé"filmy a k tomu,aby jste si nakoupil potraviny potřebujete "bílé" letáky?

Mě stačí vypnout TV,pokud se mi film nelíbí a jít nakoupit jinam,pokud se mi reklama nelíbí. A když nás diváků a zákazníků takhle bude víc,pak logicky klesnou tržby ve studiu,nebo v řetězci a pak budou muset ředitelé na pokles zareagovat.

Já tady migranty ve velkém taky nechci,ale respektuji základní svobodné právo na podnikání,na které reaguji odmítnutím poskytovaných služeb.Když v televizi dávají lidově řečeno víte co,tak si pustím film stažený z netu a když se mi nelíbí reklama,která je nátlaková,agresívní, jdu nakoupit jinam.Ale nebudu bolševicky nutit podnikatele,jakou mají mít nabídku filmů,nebo jakou mají volit formu reklamy.

1 5
možnosti

J81i21ř90í 29N50o95s68e18k

12. 1. 2017 11:06

Pokud je v nové filmové verzi mezi Sedmi statečnými černoch, Asiat atd (a určitě nejméně jeden gay a jeden po změně pohlaví), pak vzhledem k době, kdy se příběh odehrál, to je hloupé, trapné a manipulující.

O tohle jde.

19 1
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."