Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Propana krale to je zase slepenec. Rozumite aspon tem grafum co jste sem nakopiroval?

1 0
možnosti
MK

Už dnes je více než 30% Němců (a to jsem při zdi) přesvědčeno o sebevražedné politice mamá Merkel. Třeba ji při nastávajících volbách ještě nekopnou do prodloužených zad, ale u těch dalších se jistě stane. Domnívám se, že destrukce společnosti nebude ještě nevratná a m.j. naději mně dávají i sami muslimové, kteří přišli do Německa v 70. letech min. stol. , neb se z jejich řad ozývají stále častější hlasy proti novým muslimským příživníkům.

1 0
možnosti
VV

Ten udaj mate jiste primo z kremlu.

1 4
možnosti
LP

Děkuji vám za návštěvu této diskuse. Mám jednu poznámku. Reakce pana Jaroslava Kvapila na můj blog "Jsem rasista?!" je mezi 3 vybranými blogy na hlavní straně iDnes.

Pokud jste četli můj blog "Jsem rasista?!" a zajímá vás reakce na něj, tak jej najdete zde. http://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=580178

0 0
možnosti
KC

Kdysi jsem netušil, že vyústění německých dějin může dospět do této sebevražedné podoby. Autor má pravdu, k něčemu podobnému muselo dojít. Jestliže Německo ztratilo chuť žít, pokusme se aspoň my vzepřít se této šílené vizi, zachovat a předat hodnoty, které pro nás vybojovali otcové a dědové za dlouhá staletí. Evropa bude muset využít každé ruky, která je schopna a ochotna nepříznivý osud Evropy zvrátit.

1 0
možnosti
MS

Když za pár desetiletí budou se opět chtít vykoupít tentokrát z příjimání milionů imigrantů, už nebudou mít šanci.

11 0
možnosti
SB

Skvěle formulováno!!!!

4 0
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."