Diskuse

Děkuji vám.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

prosim... potvrzujete mi doopravdy jedno - Až budu menším a ještě menším, až budu nejmenším... jsem se v tom dojmu hry dětí o skleněnku vůbec nespletla. A diskuzním příspěvkem níže jste zase scvrknutej o dvacet cenťáků... doporučení: rozbor sonetu a blbosti, co káže doktorům

8 7
možnosti

Vy byste se po včerejšku měla někam schovat. Mám na mysli vaše chování v diskusi pod článkem pana Kvapila "Přestěhuje se Afrika do Evropy?" U mě jste skončila. A je to pro mě další důkaz toho, že admini mají dvojí metr.

6 1
možnosti
Foto

nemají, buďte v klidu... tolerují vaše blogy s velmi silným nádechem rasismu.

4 6
možnosti

Já v klidu jsem, ale o vás mám obavy, abyste si něco neuhnala. Takže vy mi vyčítáte rasismus. Možná byste zde měla definovat vaše chápání rasismu. Já vám vyčítám neomluvitelné chování zde v diskusích. To, jak jste se včera zachovala k panu Husákovi, je neomluvitelné. Ale vaši omluvu ani prozření neočekávám. Kážete vodu, ale sama pijete víno.

6 2
možnosti

Pokud se někdo zabývá rasami, z jiných než vědeckých pohnutek, zvláště

pak, jsou-li jeho pohnutky ideologické nebo politické, je rasista.

3 4
možnosti

Děkuji vám za váš pohled na věc. Je to pro mě velmi přínosné.

Takže podle vás, když řeknu: "Černoši mají lepší předpoklady pro běh na 100 metrů, východní asiaté mají vyšší IQ než běloši a běloši mají vyšší IQ než černoši, a Keňané a Etiopané z náhorních plošin mají lepší předpoklady pro běh na dlouhé tratě, než my evropané." tak jsem taky rasista?

5 1
možnosti

Která část mého příspěvku, se vám zdá nesrozumitelná?

2 2
možnosti

Je mi naprosto srozumitelné... Měl byste na té definici ještě zapracovat.

2 1
možnosti

Tak proč dáváte příklady ze sféry, která je označena jako vědecká?

Konec konců, vše se začalo letákem z Lidlu, a to je ta druhá sféra.

(chcete-li politicko-ideologická)

1 2
možnosti
Foto

Pan Husák otevřeně hovoří o tom, že je třeba nechat v Africe desítky tísíců lidí zemřít hlady a pan Husák je i ten, co by si i velmi rád zastřílel a vy , pokud mu tohle plusujete , jste jalový a nedospělý jedinec, co si nevidí na špičku nosu. Co jsem vyvedla? co bych vyvedla... ? nestál by mi možná ani za to uplivnutí... nebohý pan Husák. Takže váš jemnocit, jak jsem se zachovala k panu Husákovi ... nepěkně... si strčte do...kapsy.

1 4
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."