Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Narazil jsem na článek Islamizace Británie v roce 2014. Najdete jej zde: https://justpaste.it/islamizace-britanie

0 0
možnosti
JK

Díky, pane autore, spoustu těch akcí jsem už při svém šmejdění po netu "potkala" . Jenže jednotlivě a postupně v čase. Takto najednou, to je děsivá várka hnusu. Nerozumím tomu pokrytectví, nechápu tu zbabělost před řešením.

Nechápu to neustálé uznávání "lidských práv" tak, jak nyní jsou, když už je tisíce důkazů, že některá ustanovení jsou proti naším zájmům.

Nejraději bych hnala všechny ty krasoduchy, filozofy a zastánce multikulti bičem..

Proboha, čím to je, že tuto naši civilizaci opouští logika ? Pud sebezáchovy ?

Okopčený komentář z jedné diskuze - Když uhlazení gentlemanové vítají muslimské imigranty, nezbývá než volit křupany :-)

0 0
možnosti
LP

Dobrý den, paní Kanioková. Ano, není nad to mít to všechno hezky pohromadě. Každý, kdo to přečte celé, si zaslouží metál. "Děsivá várka hnusu." - vystihla jste to přesně.

Já věřím v realizaci Kalergiho plánu. Není problém vidět, co se děje, je problém tomu šílenství uvěřit.

Hezký komentář. Otázka je, co je to křupan? Ale v jádru s tímto komentářem souhlasím. Modleme se, aby se vůbec nějací "křupani" našli... Přeji Vám hezký víkend.

0 0
možnosti
MK

R^R^R^ Pro sluníčka povinná četba!!! Od Vás záslužná práce.

P.S.

Mám sen: největší sluníčka by to předčítali v naší veřejnoprávní.;-)

1 0
možnosti
LP

Děkuji Vám, pane Kulhavý. Přeji Vám, aby se Vám Váš sen splnil.

Je před volbami, takže řada politiků otáčí o 180 stupňů. Dějí se i věci zdánlivě nemožné. Je ovšem zřejmé, že po volbách zase otočí zpět... Takto jste to samozřejmě nemyslel, já vím.

1 0
možnosti
JR

J62a32n 79R75á30ž

20. 3. 2017 19:18

Nedočetl jsem. Začalo mně být špatně od žaludku.

1 0
možnosti
LP

Naprosto Vás chápu. Já jsem s tím článkem žil dva měsíce.

1 0
možnosti
LP

Ta připos.anost evropských politiků je děsivá. Musíme věřit, že se i v Evropě najdou lídři s rovnou páteří.

2 0
možnosti
RT

Ne nadarmo sultán Erdogan prohlásil,že si Evropu podrobí díky její slabosti a nebude musst použít vojenskou sílu. Za článek díky.

3 0
možnosti
TT

Je to marné, je to marné, je to marné... :-(

2 0
možnosti
LP

Na jednu stranu s Vámi souhlasím, ale na druhou stranu tuto hlášku vnímám jako poraženeckou. Potřebujeme šířit spíše naději a víru ve vlastní síly.

1 0
možnosti
JB

J34a48n 93B98u36r31d50a

20. 3. 2017 12:57

Kdybyste namísto výpisu položek ze seznamu zpráv zahrnujících muslimy raději nalinkoval tu 615 stránkovou studii...

0 0
možnosti
LP

Já jsem se podílel na překladu. Nemohu měnit obsah článku někoho jiného.

1 0
možnosti
JT

Jestli většina tvrzení odpovídá tomu o pilotech domlouvajících se na nouzovém kanálu na bombardování anglických měst, pak je to vše pěkný hoax. Každý pilot ví, že nouzový kanál je nepřetržitě monitorován.

1 0
možnosti
LP

Vybrat si jednu věc a shodit tak celý článek...:-)

1 0
možnosti
ZH

Tak tohle mě doslova šokovalo. Pokud by u nás někdo ženské chrstnul kyselinu do tváře, je to v TV od rána do večera. V Londýně doslova a do písmene denní realita.

http://echo24.cz/a/wFHE7/v-londyne-dramaticky-roste-pocet-utoku-kyselinou-za-pet-let-1500-poleptani

2 0
možnosti
LP

Děkuji Vám za odkaz. Evidentně se o tom nepsalo, jinak by to do přehledu jako je tento muselo proniknout. Když vezmeme v potaz, jak útoky kyselinou frčí v jiných muslimských zemích, tak je to vlastně logické, že se to děje i v Británii.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS