Diskuse

Go, Donald, Go!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Tak at vam imponuje!!!;-D

0 0
možnosti
LP

Byl bych radši, kdyby mi imponovali svými činy naši politici...

1 0
možnosti
EH

Předpokládám, že Trumpovi poradci s ním probrali každé gesto. Otázka, nakolik poslouchal a nakolik byl sám sebou.

Když existují vysokoškolské obory na analýzu mluvy těla, tak ti absolventi chtějí být využiti, i když v reálu je úplně jedno, jestli například se Hitlerovi třásla ruka, protože prohrával nebo protože byl na pervitinu. :-)

0 0
možnosti
Foto

to už je asi ohrané... já vím: Vyleze starý Indián a povídá ... Tak , kdy se vodstěhujou Voni? pane Trump... a vážně nevim, jesli mu ten Indián podal ruku... spíš jo, ale že by k tomu měl ( víc než slušnost) nějakej větší důvod?:-/:))

chudáci Spojené státy... někoho tak průzračného a předvídatelného ve svém chování tam docela nebezpečně ještě neměly.

0 0
možnosti
EH

To si Indiáni onikají? ;-)

Pokud máte vztah k židům, tak byste měla ocenit, že Trump taky. Za Obamy byl Izrael ten špatný.

A odkdy je průhlednost špatná vlastnost? 8-o Nevyčítají média Trumpovi spíš nepředvídavost?

4 0
možnosti
MS

Pokud Trump p o d a l ruku Merkelové při jejím příjezdu, je dost trapné cokoliv vyvozovat z toho, že jí nepodal ruku na tiskové konferenci na žádost novinářů. Svědčí to spíše jen o jeho averzi vůči médiím a neochotě dělat jim cvičenou opičku. Myslet si, že to udělal proto, že mají s Merkelovou na hodně věcí jiné názory je nesmysl. Podat ruku protistraně před jednáním (a při loučení) je projev zdvořilosti, který se dodržuje i mezi vyloženě znepřátelenými stranami.

1 0
možnosti
LP

Znovu jsem si přečetl svůj článek a domnívám se, že jsem nic nevyvozoval z toho, že jí nepodal ruku na tiskové konferenci na žádost novinářů. Pouze jsem hájil jeho reakci a napsal jsem, proč si myslím, že se zachoval správně. Se zbytkem souhlasím.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že je příliš krátce prezidentem, aby bylo možno psát o konzistentnosti, ale myslím, že tak do konce prázdnin bude mnoho situací a výroků, které vaše přesvědčení vyvrátí.

BTW: Víte, co znamenají způsoby podání ruky, které jsou i v níže uvedeném klipu?

1 0
možnosti
LP

Uvidíme, nemám problém změnit názor a přiznat svoji chybu.

Něco jsem o tom četl, ale bohužel si nepamatuji podrobnosti. Nelíbí se mi tento způsob podání ruky. Vnímám jej jako nadřazený. Trochu jsem googloval: http://www.lidovky.cz/umeni-silneho-potreseni-velkych-rukou-trump-dodrzuje-protokol-zvlastniho-pozdravu-gas-/lide.aspx?c=A170212_115215_lide_ele

Jak jsem napsal níže, ani DT není dokonalý. Já si jej rozhodně neidealizuji. Pokud mám ale volit mezi tímto DT a naším BS nebo Francoisem Hollandem, tak volím DT.

1 0
možnosti
LP

Trefa do černého. Děkuji Vám za odkaz. Již jsem o tom četl a něco jsem i viděl. Já tyhle ukázky nadřazenosti při stisku ruky nemám rád. Když se mi někdo takto snaží naznačit svoji nadřazenost, tak u mě hodně klesá.

Co se týče podání ruky Donalda Trumpa, tak má pořád co zlepšovat - ten dotek lokte partnera mi není sympatický. Nemohu si vzpomenout, co to přesně znamená.

Uzavřel bych to asi takto - evidentně se zlepšuje, ale ještě se musí hodně zlepšit. :-)

Nevím, jestli jste chtěl naznačit něco tou ruskou pasáží, ta mě nechala chladným. Ten závěr - to by se také dalo nazvat trumpováním.

Prostě ani Donald Trump není dokonalý...

0 0
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."