Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co je vám proboha do toho kdo má kolik dětí, to je každého osobní věc..Rv

0 0
možnosti

Co takhle misto ceske wiki kam si muze psat kazdy co chce nejake opravdu duverive zdroje?

Konkretne treba : http://www.bz-berlin.de/deutschland/60-fakten-zu-60-jahren-angela-merkel

0 0
možnosti

Zkuste si, pane Vokoune, představit, kolik času jsem tím strávil. Hledal jsem nejjednodušší způsob a snažil jsem se ten čas minimalizovat. Když si ty odkazy proklikáte, tak zjistíte, že tam nejsou odkazy jen na českou Wiki, ale i na anglickou, německou, případně i jiné. V české Wiki je toho dost málo, některé informace jsou k nalezení jen na anglické Wiki, případně německé, podle toho, jaké národnosti daný politik je. Snažil jsem se hledat v různých zdrojích, přestože jsem je zde neuvedl...

0 0
možnosti

Novým adminem blogu iDnes se stal Karel Boháček...

0 0
možnosti

:-D a jak tato stará zpráva souvisí s blogem?:-))

0 0
možnosti

Stalin 2 manželské děti a neurčený počet nemanželských,Goebbels 6 dětí...ostatní komunistické a nacistické zločince jsem nezjištoval.Vaše uvaha je naprosto bezvýznamná,pokud někdo nemá z nějakého duvodu děti,snaží se realizovat v životě jinak,to je celkem logické....

4 0
možnosti

Lidé, které jmenujete, byli buď šílenci nebo na hranici šílenství.

Já jsem si udělal vlastní názor a Vy také. Není to nic proti ničemu.

0 0
možnosti

Zajímavá analýza, v případě naší vlády mne to docela překvapilo a potěšilo. U ministra Chvojky byste si mohl doplnit dvojčata, někde se totiž vyjadřoval k příspěvkům na děti, a že u dvojčat (a výše) může sám z vlastní zkušenosti potvrdit, že jsou nedostatečné.

0 0
možnosti

Děkuji Vám. Ještě jsem zapátral a zjistil jsem, že je ženatý. Děti nikde nic. Ale máte pravdu - jako koníčka uvádí i rodinu. Nechal jsem nezjištěno. Není to dokonalé, ale nechci tím strávit mládí, najít se dá všechno, ale toho času, co tím člověk stráví... Hezký víkend.

1 0
možnosti

J92o96s35e12f 20S26u67k

2. 6. 2017 10:39

jsem příjemně překvapen počtem dětí, které politici mají, myslel jsem si, že to bude horší. Obávám se ale, že politici nemyslí jako běžní lidé. Jako hlavní kritérium často berou maximálně své budoucí volební období /zvolení/ a v souvislosti s tím svůj vlastní zájem, nikoliv budoucnost svého dítěte../tu předpokládjí že zajistí právě díky tomu, že myslí na své zvolení na budoucí volební období../..

Proč se v hlavách evropských politiků stále drží multikulturalismus, selhávající již minimálně několik generací, to si vysvětlit nedokážu. Ale takové volit nebudu.

2 0
možnosti

I pro mě to bylo překvapení. Vystihl jste to dobře. Cítím to stejně jako Vy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."