Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Popovský, mám radost, že cenzura polevuje. Jen je strašné, že jsme do tohoto bodu vůbec dospěli. Pamatuji komunistickou cenzuru a po sametové revoluci mě ani ve snu nenapadlo, že se situace někdy začne opakovat.

A jak jste mi dal v minulé diskuzi odkaz na pana Kulhavého, tak to je tedy síla - z několikatisícové čtenosti se propadl na 20-30 čtenářů. Čím si to ten nebohý pán vysloužil?

Mimochodem, kdysi jsem si zde mohla nastavit, aby mi upozornění na články od mnou vybraných bloggerů chodilo na email. Zničehonic ta možnost zmizela. Psala jsem kvůli tomu dotaz na idnes, z odpovědi dodnes nejsem moudrá. Prostě to v tichosti zatípli. Rv

Jinak děkuji Vám i paní Kolínské, že suplujete za mainstream. R^

0 0
možnosti
LP

Dobrý den, paní Doubravová. Děkuji Vám.

Ad oblíbení blogeři. Musíte si je odebrat a znovu přidat. Vyšla v tom smyslu nějaká zpráva.

Ad svoboda. V západní Evropě je evidentně ještě hůř.

Ad pan Kulhavý. Ano, je to smutné. Nemohu zde být upřímný. Odpovězte na jeho komentář. Diskutuje pod mými články.

Hezký víkend.

0 0
možnosti
MK

R^ ČR určitě potřebuje takového Wilderse; Konvička se zdál, ale pak zmagořil. Tedy šířeji: každá evropská země potřebuje takového lídra; jinak islám zvítězí.

P.S.

Nejen lídra, ale i občany, kteří minimálně budou o jeho slovech přemýšlet!

Vám, autore, díky za aktivity.

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že pan Konvička nezmagořil, jen se médiím podařilo mu nasadit psí hlavu a jeho osobu zdémonizovat. Možná měl šetřit některými výrazy při svých vyjádřeních na sociálních sítích, ale jeho postoj vidím jako konzistentní

2 0
možnosti
Foto

Pan Wilders perfektně formuloval to, co všichni víme nebo to cítíme alespoň hodně podobně, ale politici to nechtějí slyšet. Je dobře, že to pronesl on, protože jeho nemohou zcela ignorovat. Já se s komu, co řekl, plně hlásím a takovým Hornerům, Polickým a mnohým dalším, bych to doporučil jako povinnou četbu před spaním.

2 0
možnosti
LP

To by měli těžké spaní. Pro ně je jistě toto zlý sen...

1 0
možnosti
BL

Děkuji moc. K panu Geertu Wildersovi cítím velký obdiv, je to nesmírně statečný člověk, který perfektně dokáže přetavit své myšlenky v slova. Já s ním souhlasímnzcela bezvýhradně.R^

3 0
možnosti
LP

Dovolím si zde malé vysvětlení. Tento blog jsem vydal podruhé. Poprvé mi byl stažen z hlavní strany Blog.iDnes, protože se jedná o politickou propagaci. Mezitím vznikla nová rubrika Politická aréna, která vydání tohoto blogu na hlavní straně Blog.iDnes umožňuje. Po dohodě s adminy jsem blog stáhl a znovu vydal v této rubrice.

7 0
možnosti
VV

Pochopil jsem. Zrejme proto jsou tyto blogy take oznacene spravnou barvou.

0 1
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."