Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to dlouhé, četla jsme jen začátek. Píšete "...proč jsem proti hromadnému přijímání ilegálních migrantů z nám nepřátelské kultury". A to jako jste pro příjímání legálních migrantů a třeba afrických křesťanů nám "přátelských"? Já tedy ne. Podstatné pro mně je, jak je na tom v průměru populace těch co by k nám chtěli se vzděláním/inteligencí a potenciálem se začlenit do společnosti a ekonomiky. A je mi jedno zda jsou ktřesťani nebo ateisté, nebo je u nich mír nebo válka a tím pádem jsou tzv "legální"

0 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Vidím to stejně. Jen o pojmů legální a ilegální bychom mohli diskutovat.

0 0
možnosti
Foto

Velka karma za clanek pane Popovsky. Jen velky hlupak tyhle problemy nevidi.

13 0
možnosti

Děkuji Vám. Poděkování zaslouží i čtenáři, kteří ty moje dlouhé články dočtou do konce. Musím zapracovat na délce... Hezký den.

3 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS