Libor Popovský

Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x

Libor Popovský

Anglicko-český slovníček politicky korektních slov

Politicky nekorektně komentovaný anglicko-český slovníček vybraných politicky korektních slov používaných ve Velké Británii. Napsal jsem jej společně s paní Helenou Kolínskou.

5.6.2019 v 13:39 | Karma: 35,00 | Přečteno: 2016x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Markéta Vondroušová to dokázala! II.

Markéta Vondroušová v osmifinále tenisového turnaje WTA Premier Mandatory v Indian Wells porazila Simonu Halepovou 6:2 3:6 6:2. Přestože ve čtvrtfinále těsně prohrála s Elinou Svitolinovou 6:4 4:6 4:6, tak odehrála hezký turnaj.

13.3.2019 v 1:36 | Karma: 5,73 | Přečteno: 92x | Diskuse| Sport

Libor Popovský

Jsem pro zavedení povinného základního vojenského výcviku

Proč jsem pro zavedení povinného základního vojenského výcviku. Je to složitá problematika a můj článek ji pokrývá jen částečně...

4.1.2019 v 9:05 | Karma: 28,74 | Přečteno: 875x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Holky, děkuji!

Na skvělý tenis v podání Petry Kvitové a Karolíny Plíškové jsem si už takříkajíc zvykl. To, co však na letošním tenisovém US Open předvedly české tenistky Karolína Muchová a Markéta Vondroušová, to mi z paměti jen tak nevymizí.

1.9.2018 v 21:48 | Karma: 17,83 | Přečteno: 460x | Diskuse| Sport

Libor Popovský

Migrační invaze: Proč jsem proti přijímání...

Jakkoliv jsem z migrační invaze již unavený, tak ji považuji stále za stěžejní téma. Zde jsou některé moje důvody, proč jsem proti hromadnému přijímání ilegálních migrantů z nám nepřátelské kultury.

10.10.2017 v 8:48 | Karma: 35,91 | Přečteno: 1446x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Halal, nebo nehalal?

Jedním ze slov, které mi v souvislosti s islámem rezonují v hlavě, je slovo halal. Zde je můj článek na toto téma.

5.10.2017 v 9:37 | Karma: 31,55 | Přečteno: 1744x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Burkiny

Před časem jsem v diskusi zde na blogu odmítl odpovědět na otázku: „Proč Vám vadí burkiny?“ s odkazem, že na toto téma chci napsat blog. Zde je tedy moje odpověď. AKTUALIZOVÁNO.

13.8.2017 v 10:33 | Karma: 39,07 | Přečteno: 1787x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Islám v naší zemi nechci!

Naše Západní civilizace dnes čelí řadě problémů a nebezpečí. Největší obavy však ve mně jednoznačně vzbuzuje islám. Proč nechci v naší zemi islám? Nejkratší odpověď je: Protože islám. Chcete-li delší odpověď, tak zde je...

21.7.2017 v 9:02 | Karma: 39,22 | Přečteno: 1638x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Výběrové řízení na poslance do Poslanecké sněmovny PČR.

My občané České republiky vyhlašujeme výběrové řízení na nové poslance do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. ............................................................................................................

13.7.2017 v 9:13 | Karma: 22,38 | Přečteno: 408x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Kolik dětí mají evropští politici?

Kolik dětí mají členové české a německé vlády? A kolik komisaři Evropské komise? Proč se členové západoevropských vlád chovají tak sebevražedně k vlastním národům? Cítí odpovědnost vůči svým dětem?

2.6.2017 v 10:03 | Karma: 28,43 | Přečteno: 1994x | Diskuse| Politika

Libor Popovský

O čem sním já.

Jel jsem po delší době po dálnici D1 z Čech na Moravu a zpět, a tak mé pozornosti neunikl billboard ANO 2011... Krátká úvaha na téma rychlovlak z Prahy do Brna.

4.5.2017 v 9:10 | Karma: 17,80 | Přečteno: 601x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Markéta Vondroušová to dokázala! Zrodila se nová česká tenisová hvězda.

Česká tenistka Markéta Vondroušová to dokázala! Ve finále turnaje WTA v Bielu porazila Anett Kontaveitovou z Estonska a ve svých 17 letech (28. 6. jí bude 18 let) přetavila svůj druhý start na turnaji WTA v turnajové vítězství.

17.4.2017 v 9:00 | Karma: 17,34 | Přečteno: 593x | Diskuse| Sport

Libor Popovský

Statistika nuda je, má však cenné údaje. – ÚNOR

Zrcadlo, zrcadlo, pověz mi: Kteří blogeři byli na blogu zdejším v měsíci únoru nejdoporučovanější? Druhá a zároveň na dlouhou dobu poslední část mé statistiky...

20.3.2017 v 10:40 | Karma: 14,16 | Přečteno: 424x | Diskuse| Hyde park

Libor Popovský

Go, Donald, Go!

Prezident USA Donald Trump má můj respekt a úctu. Proč? Protože se chová zásadově a konzistentně. Média pokračují v trumpování.

20.3.2017 v 9:16 | Karma: 32,15 | Přečteno: 827x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Pohled na případ pana Jaroslava Janoty z hlediska jeho pistole a její ráže.

Příběh pana Jaroslava Janoty, který byl odsouzen do vězení na 12 let za střelbu na exekutory, snad již téměř všichni známe. V jeho příběhu mě zaujala zmínka o jeho pistoli a její ráži.

7.3.2017 v 9:09 | Karma: 34,81 | Přečteno: 5274x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Propagací homosexuality a genderu ke světlým zítřkům.

Vnímám vzrůstající propagaci homosexuality a genderu. Naše společnost potřebuje zvýšit porodnost pro zachování své přirozené obnovy. Import ilegálních migrantů z nám nepřátelského kulturního prostředí není řešením problému.

1.3.2017 v 9:09 | Karma: 40,69 | Přečteno: 1611x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Dvě poznámky k mediální válce proti Donaldu Trumpovi.

Dvě poznámky týkající se Donalda Trumpa - jedna k výsledku amerických voleb, druhá k počtu diváků na inauguraci prezidenta USA. Takových poznámek bych již mohl napsat dvacet. Média vedou proti Donaldu Trumpovi zákeřnou válku.

6.2.2017 v 9:01 | Karma: 39,28 | Přečteno: 1561x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Úvaha nad tweetem Madeleine Allbrightové.

Co mě napadlo, když jsem si přečetl tweet paní Madeleine Allbrightové. Na co bych se paní Allbrightové rád zeptal a s kým bychom podle mě měli být především solidární.

3.2.2017 v 19:52 | Karma: 40,38 | Přečteno: 1788x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Statistika nuda je, má však cenné údaje.

Úvahy o blogu a blogování a přehled blogerů, kteří byli v lednu 2017 nejvíce doporučováni v okénku Blog.iDnes na hlavní straně iDnes.

1.2.2017 v 12:19 | Karma: 16,51 | Přečteno: 496x | Diskuse| Hyde park

Libor Popovský

Společnost se fašizuje.

Společnost se fašizuje. Tohle tvrzení mě dokáže zvednout ze židle.Je to skutečně pravda? Nebo je to jen další klacek na umlčení lidí?

25.1.2017 v 9:07 | Karma: 36,07 | Přečteno: 911x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Thank You Mr. President and Good Luck!

Dříve, než mi média vysvětlí, že jsem při inauguraci neslyšel to, co jsem slyšel, vám chci říci, že se mi projev Donalda Trumpa líbil.

22.1.2017 v 20:11 | Karma: 35,05 | Přečteno: 932x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Děkuji vám.

Moje reakce na článek pana Jaroslava Kvapila Černoch v Lidlu, rasismus a „jediný správný názor“, kterým reagoval na můj článek Jsem rasista?. Na jednotlivá vyjádření z článku pana Jaroslava Kvapila nebudu reagovat.

16.1.2017 v 9:05 | Karma: 26,20 | Přečteno: 729x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Jsem rasista?!

Nadávání lidem s nevhodnými názory do rasistů, čehož jsme svědky, má za cíl nás umlčet. V našem zájmu však je o problémech skutečně diskutovat. Toto není konec, toto je teprve začátek. Přijdou další pseudokauzy a další a další...

12.1.2017 v 9:09 | Karma: 39,57 | Přečteno: 1608x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Mamma mia, ještě jednou Alpha Dia.

Kauza modela černé barvy pleti (jehož jméno je Alpha Dia) v letáku LIDLu mnou cloumala několik dní. Byl jsem rozhodnut na toto téma vlastní blog nenapsat, ale změnil jsem názor.

9.1.2017 v 12:25 | Karma: 38,81 | Přečteno: 1596x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Svoboda slova

Již několik týdnů cítím potřebu se zastat svobody slova, která je pošlapávána. Co říká teorie a jaká je praxe. Máme svobodu slova? Co si o tom myslíte vy? Těším se na vaše názory v diskusi.

11.12.2016 v 19:43 | Karma: 23,60 | Přečteno: 372x | Diskuse| Společnost