Nezařazené

Libor Popovský

Thank You Mr. President and Good Luck!

Dříve, než mi média vysvětlí, že jsem při inauguraci neslyšel to, co jsem slyšel, vám chci říci, že se mi projev Donalda Trumpa líbil.

22.1.2017 v 20:11 | Karma článku: 35.05 | Přečteno: 932 | Diskuse

Libor Popovský

Děkuji vám.

Moje reakce na článek pana Jaroslava Kvapila Černoch v Lidlu, rasismus a „jediný správný názor“, kterým reagoval na můj článek Jsem rasista?. Na jednotlivá vyjádření z článku pana Jaroslava Kvapila nebudu reagovat.

16.1.2017 v 9:05 | Karma článku: 26.20 | Přečteno: 729 | Diskuse

Libor Popovský

Jsem rasista?!

Nadávání lidem s nevhodnými názory do rasistů, čehož jsme svědky, má za cíl nás umlčet. V našem zájmu však je o problémech skutečně diskutovat. Toto není konec, toto je teprve začátek. Přijdou další pseudokauzy a další a další...

12.1.2017 v 9:09 | Karma článku: 39.57 | Přečteno: 1608 | Diskuse

Libor Popovský

Mamma mia, ještě jednou Alpha Dia.

Kauza modela černé barvy pleti (jehož jméno je Alpha Dia) v letáku LIDLu mnou cloumala několik dní. Byl jsem rozhodnut na toto téma vlastní blog nenapsat, ale změnil jsem názor.

9.1.2017 v 12:25 | Karma článku: 38.81 | Přečteno: 1596 | Diskuse

Libor Popovský

Svoboda slova

Již několik týdnů cítím potřebu se zastat svobody slova, která je pošlapávána. Co říká teorie a jaká je praxe. Máme svobodu slova? Co si o tom myslíte vy? Těším se na vaše názory v diskusi.

11.12.2016 v 19:43 | Karma článku: 23.60 | Přečteno: 372 | Diskuse

Libor Popovský

Otevřený dopis signatářům „Výzvy osobnostem českého veřejného života“

Se zpožděním jsem narazil na "Výzvu osobnostem českého veřejného života", jejímiž signatáři jsou občanští členové Rady vlády pro záležitosti romské menšiny a rozhodl jsem se na jejich výzvu reagovat.

5.12.2016 v 9:43 | Karma článku: 40.81 | Přečteno: 1489 | Diskuse

Libor Popovský

Xenofobie versus xenofilie

Jedním ze slov, jejichž význam se daří médiím měnit (posunovat), je xenofobie. Co je to xenofobie. V jakém smyslu používají slovo xenofobie média. Je xenofobie negativní?

10.11.2016 v 18:03 | Karma článku: 23.48 | Přečteno: 906 | Diskuse

Libor Popovský

Dopis Donaldu Trumpovi

Můj dopis panu Donaldu Trumpovi. Dopis, který si Donald Trump nikdy nepřečte, ale to nevadí, stálo to za to, jej napsat.

9.11.2016 v 11:36 | Karma článku: 36.04 | Přečteno: 1137 | Diskuse

Libor Popovský

Moc a moc jste mě zklamal, pane Jane Krausi.

Aktuální události komentuji jen zřídka. Být padesátým glosátorem nějaké události mě nebaví. Dnes jsem však po zhlédnutí nahrávky úvodních třinácti minut nejnovějšího dílu „Show Jana Krause“ udělal výjimku.

28.10.2016 v 22:01 | Karma článku: 49.03 | Přečteno: 34048 | Diskuse

Libor Popovský

O diskusi a jejím významu

O diskusi, jejím významu, o tom, co a kdo ji ničí, o životě v bublinách, o ideologické masáži. Kam podle mě směřujeme. A pár citací Vlastimila Vondrušky.

27.10.2016 v 18:00 | Karma článku: 19.82 | Přečteno: 339 | Diskuse

Libor Popovský

Alláh Akbar

V médiích se stále častěji setkáváme se zvoláním „Alláh Akbar". Pojďme se na toto zvolání podívat blíže. Co nám tímto zvoláním chtějí muslimové říci?

9.10.2016 v 14:45 | Karma článku: 36.47 | Přečteno: 10051 | Diskuse

Libor Popovský

Chraňme naše ženy

Islám se ve světě šíří také díky sňatkům muslimů s nemuslimkami. Žena je základem každé komunity, je nositelkou života. Nelze dlouhodobě přežít vedle islámu bez ochrany vlastních žen!

12.9.2016 v 21:57 | Karma článku: 34.35 | Přečteno: 1388 | Diskuse
Počet článků 238 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1724

Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."