Libor Popovský

Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x

Libor Popovský

Tři básničky IV.

Dva přátelé mi poslali jejich vlastní básně. Moc se mi líbí, a tak je zde s jejich souhlasem zveřejňuji. Báseň Pokrok napsal Jakub Veleba, báseň S intelektuály na pivě napsala Alena Dvořáková. Plus dvě moje básničky.

2.10.2018 v 9:04 | Karma: 10,13 | Přečteno: 236x | Diskuse| Poezie a próza

Libor Popovský

Tři básničky III.

Moje další tři básničky. Zrnka písku, Běžím a Setkání s neznámou paní. Občanský aktivismus, běhání a vzpomínka na zimu.

28.5.2018 v 9:08 | Karma: 7,76 | Přečteno: 143x | Diskuse| Poezie a próza

Libor Popovský

Tři básničky II.

Další tři básničky - Klatba, Volební horečka a Vysněná práce. Verše s troškou provokace, troškou humoru a troškou nadsázky.

10.7.2017 v 10:51 | Karma: 9,98 | Přečteno: 446x | Diskuse| Poezie a próza

Libor Popovský

Manchester

Dvě básničky reagující na teroristický útok v Manchesteru, při kterém zahynulo 22 lidí. Plus poznámka k významu slova MÍR.

7.6.2017 v 9:14 | Karma: 19,58 | Přečteno: 398x | Diskuse| Poezie a próza

Libor Popovský

Přání k narozeninám

Na blogu iDnes jsem od září loňského roku. Blog iDnes slaví 10. narozeniny a já jsem se mu rozhodl popřát formou básničky.

22.3.2017 v 22:01 | Karma: 9,57 | Přečteno: 512x | Diskuse| Poezie a próza

Libor Popovský

Totalita

Krátká básnička na téma: totalita. Totalita přichází. Vidíte ji, či nevidíte? Přeháním, či nepřeháním?

10.3.2017 v 11:18 | Karma: 19,86 | Přečteno: 598x | Diskuse| Poezie a próza

Libor Popovský

Tři básničky I.

Tři obyčejné básničky s politickým podtextem. Básničky píšu, když je mi těžko. Třeba se vám bude některá z nich líbit.

28.2.2017 v 9:09 | Karma: 18,72 | Přečteno: 301x | Diskuse| Poezie a próza