Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

On to Lidl rychle napraví až mu v Česku klesnou tržby.

Reklamu na oděvy Lidl připravuje pro celou Evropu, přeci nebudou hledat pro východní nějakého bílého modela to by je stálo více peněz a kritiku za segredaci území.

0 1
možnosti

Nevěřím. Od Lidlu je to čirá provokace. Ve jménu sympatií k multikulti.

Ten leták není o pigmentaci, je o prchlících, vítačích, sluníčkážství..

A ve skutečnosti - o Islámu ! A Islám do Evropy nepatří !

0 0
možnosti

Přesné,před dvěma lety bych si černocha na letáku ani nevšimla.Dnes přepínám televizi když je jenom zahlédnu.Asi má na mě multi kulti opačný účinek:-)

7 0
možnosti
Foto

Velmi výstižný článek.

Mimochodem, nevšimla jsem si, že by třeba jihokorejská Hyunday cpala do reklam vysílaných u nás třeba asiaty, ačkoliv by to bylo logické. Na druhou stranu, kolik světově proslulých značek pochází z Afriky a kolik je naopak afričanů v reklamách? Ten poměr je zarážející.

Nemám nic proti jakékoliv rase, pokud si pilně hospodaří na svém historickém území, samozřejmě po svém. Jsem proti jakémukoliv vměšování zvenčí, ať už jakýmkoliv směrem.

5 1
možnosti

Nepamatuji se, že by se zhruba pred 2 a více lety objevovali v letacich černoši. Nebo jo? Proč zrovna teď? Odpověď si doplňte sami. Nyní jsem zaznamenala v tv reklamu na Beko, kde na konci zvoní za dveřmi 3 bílé postavy oblečené jako ku klux klan. Beko je snad turecká firma.

3 1
možnosti
Foto

ale jo, vyskytují se už dlouho. Velkým průkopníkem v tomto směru byl třeba Benetton. Nicméně za současné situace mají těžkou pachuť propagandy (netvrdím, že o ni v minulosti nešlo)..

1 1
možnosti

Výstižně napsáno. Za mě karma.

10 0
možnosti

Volá chlapeček do rádia:

„Nenávidím ostatní rasy!Jsem rasista?“

Hlasatel se vážnězamyslí:

„To je složitá otázka,chlapče. Pokud jsi Žid, tak jsi ortodoxní, pokud jsi muslim, tak jsi pravýmudžahedín, pokud jsi Japonec, tak jsi vlastenec, a pokud jsi černoch, tak jsinevinná oběť bílého teroru. Ale pokud jsi běloch... tak jsi zasraná fašistická svině!“

16 0
možnosti

Děkuji Vám. Smutná pravda. Něco na oplátku. Kamarád neznal jméno Alpha Dia, a tak mi řekl. Přemýšlel jsem takto: Alfa je První a Dia je od 2. pád - Zeus, bez Dia. Takže v překladu je to něco jako První bůh, mě ještě napadá Alfa samec. Neberte mě, prosím Vás, vážně. Pobavilo mě to. Nic proti panu Alpha Diovi nemám. Každý máme svoji práci...

7 0
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."