Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak je vidět pane Popovský, čert Vás nakonec neodnesl i když zlobíte ;-D a zlobíte tak, že jste si alespoň ode mě vysloužil karmu.

Co se týká výpočtu karmy, je na ni vzorec, ale jak je to s koordinací počtu čtenářů a rychlosti připisování karmy, to nesleduji. Ono je to v podstatě jedno. Stačí totiž, že během sedmdesáti dnů nebudete mít napsány min. tři články a celková karma jde nemilosrdně na nulu. Takové je zde hloupé pravidlo. Proč hloupé? Toto pravidlo je diskriminační. Získaná celková karma je přeci za dosavadní práci, kdy čtenář ocenil naše texty karmou. Hloupé pravidlo, a že zde jsou opravdu pravidla mnohdy nepochopitelná, jednoduše praví: "Tvoje práce byla zbytečná, tvoji fanoušci se zbytečně namáhali tě ocenit a logická matematika zde neplatí, ať se ti to líbí nebo ne!"

Zkrátka, nebudete mít čas, neosloví Vás múza, nenajdete téma, které stojí zato komentovat a Vaše předchozí snaha je znehodnocena nulovou karmou. Je to to samé, jako by pan Karel Gott přestal zpívat, nebo nazpíval jednu písničku v roce a nebyl by tak nominován do slavíka a v tu chvíli by se objevil jakýsi cenzor přes tato zaslouženě získaná ocenění a jeho dosud získané Zlaté a České slavíky by mu zabavil ;-D

Takže pane Popovský karmu neřešte, píšete super, pokud si skromně dovolím hodnotit. Jestli-že máte co psát, karma není důležitá. Důležitý je čtenář. Ten si Vás rád vyhledá po dobrých zkušenostech s Vašimi myšlenkami a texty, i kdyby jste napsal jeden článek ročně a tím byste o stávající slušnou karmu zcela přišel ;-)

0 0
možnosti
LP

Dobrý den, paní Poláková. Děkuji Vám.

Souhlasím s Vámi. Nelze psát jen kvůli karmě a čtenosti. Jsou samozřejmě i články, které takto oceněny nebyly a přesto z nich mám dobrý pocit a jsem rád, že jsem se s daným tématem vypořádal, protože jej prostě považuji za důležité. S Vaším názorem ohledně 70 dnů souhlasím.

Píšu asi ze 2 hlavních důvodů:

1) Snažím se nastolit témata k zamyšlení - přemýšlím o nich já při psaní a doufám, že se nad nimi zamyslí i čtenáři.

2) Abych tlačil na dveře z druhé strany. František Ringo Ćech v jednom rozhovoru řekl, že je potřeba na ty dveře tlačit z druhé strany...

Ale přesto vím, že karmu sledovat budu a bude mě těšit. Nerad bych však podlehl tomu, že budu vyhledávat jen kontroverzní témata nebo že polezu adminům do zadku, abych se častěji dostával do rámečku apod.. Chci psát slušně to, co cítím a vidím, ale nechci šířit nenávist. Doufám, že lidé nevidí v mých článcích to, co já vidím u jiných. Nechci být kontroverzní za každou cenu.

Ještě jsem zde nenapsal. Toto je můj třetí článek ze 13, který dosáhl na karmu 40 a více. Zaujalo mě, že na svůj (jedná se o překlad, takže to vlastně není můj článek) druhý nejúspěšnější článek jsem na dosažení karmy 40,1 potřeboval 2601 přečtení, zatímco u tohoto článku mám při 1303 přečteních karmu 40,08, což je polovina přečtení. Nemám si tedy na co stěžovat, ale za tím, co jsem napsal si stojím.

Děkuji Vám za pochvalu. Jsem rád, že se Vám moje psaní líbí. Je zde mnoho zajímavých autorů u kterých nechápu, proč je lidé neocení jak vyšší čteností tak vyšší karmou. O to více si vážím toho, že mě čtenáři ocení, i když je tady samozřejmě mnoho lepších blogerů.

Já jsem si blogery, kteří se mi líbí, začal dávat do oblíbených blogerů právě z toho důvodu, který píšete. Jsou lidé, kteří něco napíší jen občas, ale když něco napíší, tak je to pecka. A takto mi to neuteče. Fascinuje mě, jak to lidé málo využívají. Třeba moje blogy odebírá 5 čtenářů. Já tedy doufám, že to nejsou jen redaktoři jiných webů. Hezký den.

1 0
možnosti
LP

Rád bych zhodnotil a uzavřel svůj postřeh níže. Karma a čtenost se neaktualizují synchronizovaně. Systém aktualizuje průběžně hodnoty karmy a čtenosti na hlavní straně blogu a pod článkem, takže je běžné, že na titulní straně jsou uvedeny jiné hodnoty než dole pod článkem. Stejně tak se může aktualizovat jen jeden údaj - několikrát jsem postřehl, že systém aktualizoval hodnotu karmy, ale čtenost ne.

Můj závěr: To prudké zpomalení růstu karmy po 250 přečteních mi stále leží v hlavě, ale od chvíle, co jsem začal níže zapisovat údaje, mohu moje pochyby vysvětlit způsobem aktualizace hodnot čtenosti a karmy webem. Je samozřejmě také jasné, že udělování karmy není v čase konstantní... Další můj závěr je ten, že jsem zjistil, že moje pochyby jsou i důsledkem ztráty důvěry... Je jasné, že obnovení důvěry je dlouhodobá záležitost a hlavně to bude důsledkem činů a ne jen slov.

Omlouvám se těm, kteří tohle již věděli, já jsem zde stále nový a stále se učím.

0 0
možnosti
Foto

Soudím, že "hon na čarodějnice" rozpoutali lidé jako pan autor, kteří štvou proti Radku Bangovi. A jenom proto, že si dovolil při předávání slavíka skupině Ortel či panu Ortelovi zapískat a opustit sál. Toto se u nás už nesmí?

1 6
možnosti
VK

Pan Radoslav Banga svým chováním a jednáním zjitřil atmosféru v naší zemi a prohloubil příkopy ve společnosti. Skutečně toto chcete?

Zdroj: http://popovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571779

Bango jo? Ortel ne?8-o

1 6
možnosti
LP

Jen takový malý postřeh. Cca při 250 přečteních rostla karma prakticky lineárně, byla téměř 25. Potom se růst drasticky zpomalil... Nyní při 366 přečteních je 26,43. Já to viděl, ale důkazy... nejsou. Budu rád, když mi napíšete, co jste viděli vy. Děkuji. Tolik k různým zvěstem o ovlivňování karmy.

5 0
možnosti
TP

T18o17m29á67š 47P65í31c79l

5. 12. 2016 11:02

Zpočátku roste vždycky rychle (nejste-li Tomáš Peszynski nebo Jiří Turner - těm roste, až když jejich článek automaticky přejde do rubriky "Zaujalo nás".

4 0
možnosti

A čímpak by se podle Vás profesionální Cikáni živili, kdyby nebylo konfliktů (nebo aspoň "konfliktů")?

Prostě jen přiložili polínko, aby v kamnech nevyhaslo.:-/

6 0
možnosti
LP

Finančně to rozhodně je produktivní. Boj proti nenávisti a xenofobii a integrace romského etnika je jistě finančně velmi výnosný. Ve vztahu většiny vůči Romům je to však dost kontraproduktivní. Mají holt jiné priority.

6 0
možnosti
JN

J31i77ř80í 44N78o64s20e41k

5. 12. 2016 10:27

A vidíte, Vlasta Horváth. Taky jsme mu posílali hlasy. Jsem rád, že teď ho vynechali, je to moc slušný človíček :-)

5 0
možnosti
LP

Naprosto s Vámi souhlasím. Žije poblíž a je to skutečně slušná rodina. Když jsem jej zmínil, tak jsem si to třikrát rozmyslel. Romů bylo v různých soutěžích dost, není problém vyjmenovat několik dalších. Nechápu, že místo nich vylézá pořád Ben Cristovao.

6 0
možnosti
JP

Karma. Obávám se, že na vaše otázky, vám tyto elity neodpoví.

12 0
možnosti
RC

Taky zalezi, jestli jim to autor poslal, nebo to dal jen sem....

0 0
možnosti
RC

Spousta podporovatelu Ortelu v diskuzi vyzaduje zahozeni politicke korektnosti. Nic jineho Banga neudelal a pojmenoval veci pravimi jmeny.....

2 7
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."