Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velmi dobře vyjádřeno. R^

3 3
možnosti
Foto

:) No ty koky, Nojby hadr :))

2 0
možnosti

Nojby byl srandista (teda doufám), ale tenhle to myslí vážně.

0 0
možnosti
Foto

Tak já si myslím, že když vidíme, že:

1. Kouření vede k rakovině plic

2. Nemírné pití vede k cirhoze jater

3. Nepřiměřená rychlost vede ke smrtelným nehodám,

Tak se snažíme takovýchto věcí vyvarovat, abychom nedopadli stejně.

A když vidíme, k čemu vede imigrační politika UK (Velká Británie), Francie, Nizozemí, Belgie či Německa, tak nejsme schopni se stejných chyb vyvarovat?

A dokonce jsou zde lidé, kteří ať už z nevědomosti nebo záměrně toto varování ignorují.

8 1
možnosti

L91e88o 81W85o77l55f

1. 3. 2017 14:19

No, to je slátanina, psaná snad na míru Ďura, a bohužel i Zmata.

4 7
možnosti
Foto

Pokud jde o mě, tak já souhlasím.

0 0
možnosti
Foto

byla doba, kdy homosexualita byla trestná, potom byla trpěná, pak normální, následovala doba, kdy se o ní hodně mluvilo, dnes je veřejně předváděná.

Snad se neožiji doby, kdy bude povinná.

12 2
možnosti
Foto

vzpomínám si na hezký článek o homosexualním labuťákovi, o lesbických opičkách... no já bych tu Zoo zavřela...

víte , co je tragédie? vy byste byl k smíchu lidem i dávno před Kristem... a co já bych za to dala, kdyby se méně dařilo propagaci blbosti..

11 3
možnosti
Foto

To ovšem, Radko, střílíte naprosto vedle. Již jsem to napsal, že ani autor a ani já se nevyjadřujeme k existenci homosexuality, ale k její nemístné propagaci.

6 2
možnosti
Foto

Napsal jste to výborně, karma. Bohužel, většina diskutujících patrně nepochopila, že to není článek proti homosexualitě "an sich", ale proti její nemístné propagaci.

7 2
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."