Diskuse

Totalita

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tuhle jsem si přečetl původní verzi Jožina z bažin a teď toto...;-) Nestrašte krajánka prosím...:-)

0 0
možnosti

Není cílem strašit, ale přinutit lidi se zamyslet. "Pochybuji tedy jsem."

Všechno postupuje plíživě - islamizace i totalita. On ani ten Vítězný únor nepřišel zčistajasna... Pokud si budeme myslet, že se nic takového nemůže stát...

Vzpomínám na tu Vaši repliku: "Já jsem v té době končil v Praze VŠ a nesvobodu jsem viděl hlavně skrze "společenské vlastnictví výrobních prostředků" a přítomnost železné opony. Jak vidno, nesvoboda na člověka jukne i při tržní ekonomice a otevřených hranicích."

0 0
možnosti
Foto

;-D Pardon, ale nedá mě to se zeptat, zda jste to opsal z Ohníčku, či tak. Víte, ti co skutečně(!) ,,cosi" zažili, nemají krátkou pamět;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."