Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Děkuji vám.

Moje reakce na článek pana Jaroslava Kvapila Černoch v Lidlu, rasismus a „jediný správný názor“, kterým reagoval na můj článek Jsem rasista?. Na jednotlivá vyjádření z článku pana Jaroslava Kvapila nebudu reagovat.

Rekapitulace toho, co se dosud stalo, a několik čísel.

Čtvrtek 12. ledna 2017

V 9:08 hodin jsem vydal článek Jsem rasista?!

V 19:55 hodin reagoval na můj blog pan Jaroslav Kvapil svým článkem Černoch v Lidlu, rasismus a „jediný správný názor“

Pátek 13. ledna 2017

Během dopoledne (cca v 10 hodin) překonal článek pana Kvapila v počtu přečtení můj článek, jeho karma byla přibližně 23, určitě měl více než 20 (můj článek měl v tu dobu cca 1 300 přečtení, karmu si nepamatuji, ale odhaduji ji cca na 37 – odhad činím na základě hodnoty karmy při 1 391 přečteních v 16:50 hodin).

V 10:54 hodin jsem zjistil, že se článek pana Kvapila objevil mezi 3 doporučenými blogy na hlavní straně iDnes.

V 16:25 hodin jsem zjistil, že článek pana Kvapila již mezi 3 doporučenými blogy na hlavní straně iDnes není.

Článek pana Kvapila byl tedy umístěn přibližně 5 hodin (uvažuji od 10:30 hodin do 15:30 hodin) mezi 3 doporučenými blogy na hlavní straně iDnes. Za tu dobu nasbíral přibližně 2 600 přečtení. Docela solidní podpora, co říkáte?

Porovnání obou článků z hlediska čtenosti a karmy (1) – jak to vidí čtenáři blogu iDnes.

ČtenostKarma
31,13
38,55

Ano, čtenost ani karma nejsou všeříkající. Znám zde řadu skvělých blogerů a blogerek, kteří nemají ani vysokou čtenost ani vysokou karmu, a přitom se mi jejich blogy moc líbí.

Přesto čtenost a karma o něčem vypovídají. Ta čísla hovoří jasně. I přes podporu za strany administrátorů blogu a bezmála trojnásobnou čtenost má článek pana Kvapila nižší karmu. Přiznávám se, že jak mě zásah vyšší moci zklamal, tak mě hodnocení vás čtenářů potěšilo. Děkuji vám.

2 poznámky

1) Prošel jsem si diskuse pod oběma svými články – Mamma mia, ještě jednou Alpha Dia a Jsem rasista?! a ani v jedné diskusi jsem nenašel jakýkoliv diskusní příspěvek pana Jaroslava Kvapila. Pan Kvapil tedy neprojevil žádný zájem se mnou o čemkoliv diskutovat, ani mě nepožádal o vysvětlení či upřesnění jakékoliv mé myšlenky. Já jsem se naproti tomu panu Kvapilovi v diskusi pod jeho článkem pokusil svůj názor vysvětlit, ale nebyl jsem vyslyšen.

2) Děkuji vám, kteří jste si moje články přečetli a udělali si na ně svůj vlastní názor.

Závěr

Vám, kteří jste ochotni mi naslouchat, chci říci toto: „Celá tato kauza pro mě není o panu Alpha Diovi (modelovi černé barvy pleti z letáku LIDLu), ale o svobodě slova a o jejím potlačování. Silně mi vadí, že je médii potlačováno a dehonestováno vyjadřování pocitů a názorů obyčejných lidí. Tato kauza je o naší společnosti, o snaze prosazovat zde multikulturalismus a politickou korektnost. Boj za svobodu slova se však těžko kritizuje, proto se kritika mých článků točí kolem mého „rasismu“. Přečtěte si oba mé články a posuďte sami, jestli jsem skutečně řekl něco rasistického.

Hudební epilog

Píseň na motivy Sonetu č. 66 od Williama Shakespeara v podání Vladimíra Veita.

 

 

Poznámky

(1) Hodnoty počtu přečtení i karmy jsem vzal z profilu blogera, to je z přehledu článků blogera.

 

Autor: Libor Popovský | pondělí 16.1.2017 9:05 | karma článku: 26,20 | přečteno: 729x
  • Další články autora

Libor Popovský

Šmelina se zelenou energií

Podtitul článku: "Růst ́zelených ́ zisků jde ruku v ruce s bezohledným omezováním svobody občanů." Článek J. B. Shurka "The Green Energy Profiteering Scam", který vyšel 20. října 2022, přeložený mnou a paní Helenou Kolínskou.

9.2.2023 v 11:02 | Karma: 29,47 | Přečteno: 606x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Opakem tyranie není demokracie a světová vláda, ale svoboda a práva jednotlivce

Článek J. B. Shurka "The Antidote to Tyranny is Liberty, Not Democracy or International Government", který vyšel 31. července 2022, přeložený mnou a paní Helenou Kolínskou.

27.1.2023 v 17:31 | Karma: 20,93 | Přečteno: 430x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Svoboda stojí za to, aby se za ni bojovalo

Článek J. B. Shurka "Liberty Is Worth the Fight", který vyšel 23. listopadu 2022, přeložený mnou a paní Helenou Kolínskou.

20.1.2023 v 7:04 | Karma: 13,99 | Přečteno: 208x | Diskuse| Společnost

Libor Popovský

Důvody, proč jsou výsledky letošních amerických prezidentských voleb velmi podezřelé

Článek Patricka Bashama "Reasons why the 2020 Presidential Election is Deeply Puzzling", který vyšel 27. listopadu 2020 v americkém on-line magazínu The Spectator, přeložený mnou a paní Helenou Kolínskou.

6.12.2020 v 13:34 | Karma: 38,53 | Přečteno: 1567x | Diskuse| Politika

Libor Popovský

Byly prezidentské volby v USA ukradeny?

Článek Soerena Kerna "Was the US Election Stolen?", který vyšel 17. listopadu 2020, přeložený mnou a paní Helenou Kolínskou. Dlouhý článek...

21.11.2020 v 9:16 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1362x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Třetí stupeň poplachu, 13 jednotek hasičů. Na Zlínsku hoří kovošrot

4. května 2024  13:06

V Tlumačově na Zlínsku hoří kovový šrot, na místě zasahuje 13 jednotek hasičů. Vyhlášen byl třetí...

Čeho se bojíš? Pokud spadneš, vrátíme peníze, říká instruktor bungee jumpingu

4. května 2024

Živí se shazováním lidí z kaňonu, a tak ví o lidském strachu z výšek všechno. Nejslavnější...

KOMENTÁŘ: Malý český Pearl Harbor ve Vrběticích. Stát opakovaně selhal

4. května 2024

Premium Bezmála po deseti letech skončil případ výbuchu muničních skladů poblíž Vrbětic na Zlínsku. Česko...

Stát do dražby posílá přes 4 bitcoiny, vyvolávací cena přesahuje 6 milionů Kč

4. května 2024  12:59

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových chystá aukci 4,7 bitcoinu. Dražba odstartuje v 15....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 238
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1728x
Douglas Murray: „Pokud nemáte kontrolu nad svými hranicemi, nemáte smysluplné imigrační zákony a nemáte právo nepouštět lidi do vaší země, tak vlastně žádnou vlastní zemi nemáte."

Douglas Murray: „Ke konci života většiny dnešních obyvatel Evropa už nebude Evropou a její národy ztratí to jediné místo na světě, jež nazývaly svým domovem."

„Tam, kde začíná ideologie, končí zdravý rozum."